Hvad skal gøre , når tingene ikke synes at gå godt

Vi har alle de tidspunkter, hvor vi er i den zone, hvor det hele går godt. Vi scorer den store kunde. Vi fylder vores programmer. Vi får fantastisk feedback fra en artikel skrev vi, der fortæller os, at vi er på rette vej. Børnene er gode, holdet vandt, te shop har din favorit te i, og alle trafiklys er grønne.

Livet er sgu godt.

Og så er der de dage, hvor det ikke går helt så godt. Du får breve fra IRS om et spørgsmål, som du har været tilsvarende med dem i flere måneder, og når du ringer, deres system er nede. (Og dette er efter at have ventet på hold i 30 minutter.) Dit barn er syg. Tordenvejret forårsagede elektriciteten til at gå ud, og du mistede alle dine ændringer. Markedsføringen opkald du foretager falder fladt. Den varme “ja” til dit program pludselig ændrer hans sind, og ingen salg.

Livet synes at sutte.

Desværre disse sucky dage er en del af livet. Ja, generelt, for de fleste af os, livet er temmelig awesome, men de dårlige dage kaldes “sucky” for en grund; disse situationer suge energi og liv ud af os, så alt, hvad vi føler, er, at situationen …, at denne situation er alt der er.

Virkeligheden er situationen foran dig (god eller dårlig) er ikke alle der er. Der er så meget mere.

Men hvordan kan du trække dig ud af miasma af situationen sutter? Her er 6 måder, jeg bruger og anbefaler til mine kunder. Og de virker!

1. Husk større formål. Hvad er det, du er her på denne jord at gøre? Hvad er din dybe, sjæl formål? Mere end sandsynligt, at sjælen formålet væver i hele din virksomhed, også. På ethvert tidspunkt, indpasses i din store, dybe, sjæl formål.

2. Hvad er du geni på? A la Gay Hendricks i The Big Leap. Han taler om din zone Genius, Zone of Excellence, Zone of Competency, og Zone i incompetency. (Jeg stærkt anbefale denne bog -. En af min top 3 selvhjælpsbøger) Glem hvad du er god til … hvad er du GENIUS på? Skriv det ned. Der henvises til det. Mind dig selv, hvordan du er forbløffende.

3. Hvad er dine mål? 3-måneders, 6-måneders, 12-måneders mål – for livet og erhvervslivet. Skriv disse ned. Opret goal kort. Design et liv kort. Spil med et mål film. Hvad er dine mål? Hvad er du på vej mod?

4. Hvad er du taknemmelig for? Jeg kan få en smule snarky her med mig selv på virkelig dårlige dage. Indsæt sarkastisk tonefald: “Jeg er taknemmelig for luft jeg er taknemmelig jeg er i live, jeg er taknemmelig jeg har aircondition / varme ….”. Men efter et stykke tid, det sarkastisk stemme går væk, og du virkelig begynde at huske, at du har en masse at være taknemmelig for.

5. Hvilke grunde og centre dig? Ofte når jeg har en dårlig dag, jeg finder jeg jordforbindelse og uncentered, enten som den egentlige årsag til den dårlige dag eller effekten af ​​nævnte dag. Jeg har en liste over, hvad grunde og centre mig. Det er ting som en bestemt spilleliste på iTunes, røgelse, en æterisk olie, jeg kan diffuse, gå udenfor, læsning, osv Hvad er på din jordforbindelse og centrering liste?

6. Nå ud til din kæreste, ægtefælle / samlever, business coach, ansvarlighed partner eller Mastermind gruppe – eller alle de ovennævnte! Livet handler om tilslutning, og jeg tror, ​​vi er stærkere, når vi er autentiske, og selv sårbar. Række ud. Fortæl nogen om din sucky dag. Bede om hjælp. Du vil blive overrasket over, hvor meget folk er villige til at omslutte dig.
Træk i disse seks værktøjer til at vende rundt en sucky dag og indse, at livet er virkelig skide godt.