Hvordan du kommer i form til dit bryllup

Det er kun naturligt at ønske at se dine bedste på din bryllupsdag. Du vil blive posere for en masse billeder, og du vil uden tvivl ønsker at sikre, at hvert skud er så flatterende som kan være. At vælge den rigtige kjole, vil hjælpe til at fremhæve dine bedste træk, men magert og tonede arme og mavemuskler er vanskelige at forfalske.

Du bruger en masse tid på at planlægge detaljerne i dit bryllup – The Venue, gæstelisten, dekorationer, hvad du og dem i dit bryllup part vil bære. Så hvorfor ikke bruge lidt tid på at planlægge, hvordan du vil se alt for? Du har sikkert givet dig selv flere måneder – i det mindste – at planlægge brylluppet, og det er tid nok til at komme i god form.

It Takes Kost og Motion at komme i form

For at komme i god form, du skal være opmærksom på både din kost og motion regime. Snarere end at gøre en boot camp i de sidste par uger, er det en god ide at begynde at udøve tidligt, og langsomt ændre din kost også.

Fastsætte en rimelig mål, såsom at tabe 1 £ af fedt pr uge, og tilmelde dig en konto hos en tjeneste som myfitnesspal til at hjælpe med dette. Begynde at spore, hvad du spiser og drikker – gøre et punkt for at logge absolut alt. Veje og måle din mad, og glem ikke at tælle snacks også. Du vil måske blive overrasket over, hvor din dagpenge kalorie går!

Indtast din højde og vægt ind i værktøjet og lad det arbejde ud af, hvor meget du skal spise for at bevare din vægt. Fratrække 500 kalorier fra ydelsen, og du vil have det beløb, du kan spise, mens miste et gennemsnit på 1 £ pr uge.

De fleste vægttab kommer fra fødevarer valg, du foretager, men øvelse vil bidrage til at fremskynde den hastighed, hvormed du tabe sig.

Værktøjer som myfitnesspal notorisk overvurdere mængden af kalorier du forbrænder udøver, så medmindre du er et professionelt niveau atlet er det bedst at bare ignorere motion helt, når du arbejder ud af dine kalorieindhold kvoter. Hvis du udøver 3-4 gange om ugen, for omkring en time, bare gøre øvelsen og ikke logge det. Spis ikke noget ekstra dag (én fælles fælde er at “belønne” dig selv for at udøve, ved at spise noget, der indeholder flere kalorier end øvelsen brændt!).

Motion forbrænder kalorier, og du vil opdage, at dette hjælper dig med at tabe lidt hurtigere.

For det bedste resultat, kan du prøve at gøre nogle af øvelsen du gør modstand uddannelse. Dette vil ikke gøre dig store og pladskrævende. Tværtimod vil det hjælpe dig til at holde fast i den muskel, du allerede har, skaber den tonet ser krop, der så mange berømtheder elsker at vise. Muskler brænde kalorier selv når du er i hvile, så du opdage, at du hurtigere, hvis du giver dine muskler en grund til at eksistere tabe fedt.

Det er OK at spise lidt af det, du har lyst, men da brylluppet nærmer forsøge at drikke mere vand og skære ned på beredt fødevarer – det er ikke for fedt tab årsager, selv om, men snarere at sikre, at din hud og hår ser så godt som muligt. Vægttabet handler om antallet af kalorier, du indtager, men at have en klar teint, masser af energi, og en generel følelse af velvære kommer ned til ernæring og livsstil valg, du foretager.

Husk, at for at holde vægten ned, skal du fastholde de ændringer, du foretager. Kostvaner er midlertidige, men et godt helbred er en livsstil ændring.